Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
» Reklamacje - informacje ogólne

Kategorie

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Opinia o produkcie

Gra, przy której nie sposób się nudzić. Wystarczy pobudzić fantazję... wyostrzyć wzrok i wczuć się w myślenie innych graczy. Doskonała na spotkania towarzyskie.…
Ocena produktu 5/5

Systemy płatności

  • PayU

Reklamacje - informacje ogólne

REKLAMACJA ZAKUPIONYCH PRODUKTÓW.

1. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru wolnego od wad.

2. W przypadku wystąpienia wad zakupionego u Sprzedawcy towaru konsument ma prawo do reklamacji w oparciu o rękojmię uregulowaną przepisami kodeksu cywilnego.

3. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, zdjęcie wadliwego towaru, datę wystąpienia dat, dane konsumenta składającego reklamację oraz żądanie konsumenta w związku z wadą towaru: naprawienie towaru, wymiana towaru na wolny od wad, obniżenie ceny, odstąpienia od umowy– o ile wada jest istotna.

4. Prawo odstąpienia nie przysługuje, jeśli sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie, chyba że rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.

5.  W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (np. z powodu wyczerpania zapasów danego towaru), konsument otrzyma zwrot równowartości ceny produktu lub zostaną mu zaproponowane inne, dostępne w sklepie towary w podobnej cenie.

6. Jeśli konsument zdecyduje się na wymianę wadliwego towaru, Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć rzecz wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie, informując konsumenta o przewidywanym okresie realizacji tego obowiązku.

7. Sprzedawca ustosunkowuje się do żądania reklamacyjnego konsumenta w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie uważa się, że żądanie konsumenta uznał za uzasadnione.

8. Koszty wymiany lub naprawy wadliwego towaru ponosi sprzedawca.

9. Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa konsument.

10. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysłać na adres podany w regulaminie:

Sklep Pomysłowa Kredka
ul. 1000-lecia Państwa Polskiego 6
15-111 Białystok

11. W przypadku gdy na towar została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie towaru w Sklepie.

12. Sklep www.pomyslowakredka.pl nie prowadzi serwisu sprzedawanych produktów, jednak pośredniczy w realizacji reklamacji u producentów lub/i dostawców.

13. Przyjęte zgłoszenie reklamacyjne zostaje przekazane do producenta lub/i dystrybutora w przeciągu 48 godzin.

14. W celu złożenia reklamacji konsument może skorzystać z poniższych form zgłoszenia:
a. Klienci, którzy posiadają swoje konto w sklepie www.pomyslowakredka.pl po wejściu w Panel klienta po zalogowaniu się na swoje konto mogą zgłosić reklamację do złożonego zamówienia. 
b. Klienci, którzy nie posiadają konta w sklepie www.pomyslowakredka.pl mogą to zrobić za pośrednictwem formularza „Formularz zgłoszenia reklamacji”, który umieszczony jest w stopce sklepu internetowego.

15. Zgłoszenie reklamacyjne zostaje przyjęta do realizacji:
a. w momencie otrzymania wadliwego towaru - koszt dostawy pokrywa właściciel sklepu www.pomyslowakredka.pl
b. po otrzymaniu opisu wady (np. za pomocą formularza, e-maila); zaleca się przesłanie zdjęć reklamowanego produktu na adres: sklep@pomyslowakredka.pl. 
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl